sobota, 15 listopada 2014

Avon - Krem na dzień Anew Vitale 25+


Dostałam ostatnio od mamusi prezencik - krem na dzień Anew Vitale 25+ z Avon. 



Opis produktu

Linia Anew Vitale wzmocniona kompleksem ProEnergy jest idealnym rozwiązaniem dla kobiet w wieku 25+, żyjących aktywnie, w szybkim, często stresującym tempie. Aksamitne gładkie, nawilżające szybko wchłaniające się formuły o pięknym kwiatowo-owocowym zapachu nie zatykają porów i nie powodują efektu nieestetycznego świecenia.



Podaruj swojej skórze witalność, która trwa cały dzień!
Krem na dzie
ń Anew Vitale dodaje przemęczonej skórze energii. Kompleks ProEnergy pomaga wzmocnić jej strukturę. Skóra wygląda na świeżą i wypoczętą.
Krem natychmiast poprawia nawil
żenie skóry. Filtry SPF 25 UVA/UVB pomagają chronić ją przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym.
Przy regularnym stosowaniu drobne zmarszczki, powi
ększone pory, szarość i zmęczenie znikną ze skóry. Pokaż światu swoją nową twarz !

Sposób użycia: Rano wmasować delikatnie w oczyszczoną skórę twarzy i szyi.

Uwaga: Chronić przed dziećmi. Może plamić niektóre rodzaje tkanin. Jeżeli produkt dostanie się do oczu, przepłukać je obficie wodą. Jeżeli wystąpi wysypka lub podrażnienie, zasięgnąć porady lekarskiej.


Skład produktu


Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Ethylhexyl Salicylate, Benzophenone-3, Glycerin, Peg-8, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butyloctyl Salicylate, Cetearyl Alcohol, Trisiloxane, Behenyl Alcohol, Dilauryl Thiodipropionate Phytol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, 1,2-Hexanediol, Carbomer, Ceteareth-20, Dimethicone Crosspolymer, Parfum, Thiodipropionic Acid, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Isohexadecane, Disodium Edta, Kaempferia Galanga Root Extract, Polysorbate 60, Panthenol, Mesyloxybenzyl Methoxyethyl Chlorobenzamide, Pichia Ferment Lysate Filtrate, Saccharomyces Ferment Lysate Filtrate, Palmitoyl Tetrapeptide-10, Buthylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, alpha-Isomethyl Ionone.



Moja Opinia


Opakowanie:

Szklany solidny słoiczek z zakrętką o pojemności 50ml o eleganckim wyglądzie. Zapakowany w ładne pudełeczko wraz z ulotką. Pod nakrętką dodatkowa plastikowa osłonka.

Konsystencja

Zapach bardzo przyjemny i dość intensywny. Z tego co wiem jednym odpowiada a drugim nie ( dla mnie ok ). 

Krem jest koloru białego dość gęsty i tłustawy . Więc lepszy będzie na zimę niż lato.  Łatwo się rozsmarowuję tylko trzeba uważać na to żeby nie aplikować go za dużo na twarz ponieważ będzie się świecić.


Testuję ten kremik od dłuższego czasu i jestem zadowolona. Nie czuję ściągnięcia skóry jak po niektórych kremach. Ogólnie jego działanie oceniam za dobre. Kremik jest dość ciężki (tłusty) więc nie nadaje się dla osób o cerze tłustej. Ja mam skórę mieszaną więc u mnie ten kremik się sprawdził. Chodź jak napisałam wyżej gdy nałożyłam za dużo kremu to moja skóra świeciła się
Nie zaobserwowałam żadnego uczulenia czy podrażnienia skóry w trakcie stosowania.

Po zastosowaniu skóra jest nawilżona gładka i rozświetlona. Koloryt skóry poprawił się jest jakby bardziej jednolity, nie zapycha mi porów. Jest również bardzo wydajny – wystarczy niewielka ilość.

Jeśli chodzi o cenę to trochę odstrasza ok.  53 zł, ale można go często kupić w promocyjnej cenie.



1 komentarz:

  1. Szkoda, że cena tak wysoka :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)