środa, 11 stycznia 2017

Regenerujący krem do stóp do skóry bardzo suchej i szorstkiej EVREE !!!

Witam Was!! 

Czy mamy zimę czy w pełni lato powinnyśmy pielęgnować stopy. Przyznam szczerze ze zawsze podchodziłam beztrosko do pielęgnacji stóp. Wsmarowywanie kremu było dla mnie uciążliwym i nie przyjemnym zabiegiem. Nie lubię tego uczucia tłustej powłoki na stopach i dłoniach. I niestety troszkę je zaniedbałam więc postawiłam na intensywna regeneracje z kosmetykiem Evree.

Tak wygląda kremik...


Troszkę słów od producenta....



Skład

Skład: Aqua (Water), Urea, Glycerin, Cyclomethicone, Caprylic/Capric Trigliceryde, Polyglyceryl -3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, Ethylhexyl Stearate, Cetyl Alcohol, Cera Alba (Bees Wax), Polyacrylate-13, Polyisobutane, Polysorbate 20, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Silk, Panthenol, Allantoin, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Propylene Glycol, Diazolidynyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance), Linalool.


Moja opinia

Opakowanie standardowe jak dla kremów - plastikowa tuba na zatrzask.

Konsystencja kremu delikatna i kremowa. Dobrze rozprowadza się na skórze i dość szybko wchłania.

Przepraszam za jakość zdjęcia.



Zapach z godnie z informacją producenta powinien być lawendowy ale ja dla mnie jest on ziołowy. Zapach jest dość intensywny ale nie nachalny czy nieprzyjemny :)


Co do działania...

Na pewno dużo daje systematyczność, jeśli o to nie zadbamy żaden krem nie da efektów. Ja jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Odżywia, regeneruje,pomaga pozbyć się szorstkości skóry. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich stóp. Skóra zrobiła się dużo gładsza i miększa. Daje również stopa przyjemne uczucie świeżości. 

Jeśli chodzi o dostępność to znajdziemy go w każdej drogerii za około 10 zł.

Podsumowując polecam ten kremik jak najbardziej.

Miałyście ten kremik?? Również stawiacie na systematyczność pielęgnacji stóp? A może znacie jakieś inne dobre kremiki do stóp??

Pozdrawiam Was serdecznie
Do następnego razu
Frugola

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie mazidła do ciała Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauczyłam się, że systematyczność dla kogoś kto ma problem ze skórą stóp, jak u mnie przynosi dobre efekty przy stałej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę dbać systematycznie o stopy, bo inaczej podrapałabym sama siebie
    cóż juz taki ich urok,

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego kremiku nigdy, oczywiście o stopy dbam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy miałam krem do rąk, który sprawdził się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze nic od Evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)