czwartek, 11 grudnia 2014

Liebster Blog Award



Nominacji do Liebster Blog Award 



Witajcie:*

Dzisiaj post o nominacji:)

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award  przez Wiktorię Anima-viliss . 



Bardzo dziękuję za nominację :)

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”  


Pytania które ja otrzymałam:

1.Jak zmieniło się twoje życie (samoocena) od momentu założenia bloga?
Zaczęłam większość swojego wolnego czasu spędzać tutaj.  Odwiedziłam wiele różnych interesujących blogów! Do których będę wracać cały czas, bo są naprawdę super prowadzone! Założenie i prowadzenie mojego bloga bardziej rozwinęło moje zainteresowanie kosmetykami i pielęgnacjąPoznałam różne marki kosmetyków o których do tej pory nie słyszałam. Wasze opinie, przemyślenia i historie wiele wniosły do mojego życia.

2.O czym najbardziej lubisz pisać ?

To akurat proste pytanie o KOSMETYKACH!! :D

3. Jeśli kolor to biały czy czarny?

Zdecydowanie czarny.

4.Z czego czerpiesz inspiracje?

Czerpie inspirację z waszych blogów. Które opisują wasze życie, przemyślenia, pasję, opinię. To mnie nakręca do działania :)

5. Największe miasto na świecie czy bezludna wyspa?

Myślę, że największe miasto na świecie:) Zwariowałabym bez innych ludzi i dostępu do internetu :P

6. Czy twój blog zosta
ł kiedyś skrytykowany/co myślisz o hejterach?

Nie został :) Przyjmę każdą krytykę, ale żeby ona miała jakieś podstawy . Hejterów nie lubię i nie rozumiem. Tłumacze sobie ich jako ludzi którzy nie potrafią znieść tego, że inna osoba jest w czymś lepsza od nich, osiąga  popularność i jakieś sukcesy. Są to osoby z natury złośliwe i zazdrosne a także z niską samooceną i nie mające niczego ciekawego do roboty.

7.Ulubiona firma kosmetyków/ubrań?
Lubię kosmetyki z firmy Tołpa. Jeśli chodzi o ubrania to takowej nie posiadam.

8.Jaka jesteś spontaniczna czy poważna?

Mhm… myślę, że jestem trochę spontaniczna i poważna zachowuje pewną równowagę pomiędzy tymi dwoma cechami :)

9.Jaki jest twój styl i jaki jest styl twojego bloga?
Chyba jakiegoś konkretnego nie posiadam na pewno lubię czuć się wygodnie i bardziej na luzie ale też ładnie wyglądać. Szczerze mówiąc nie wiem jaki jest styl mojego bloga, wkładam w niego serce i duszę.

10.Ile czasu (dziennie) poświęcasz na bloga?
Dużo czasu.  Dopiero zaczęłam blogować i jestem jak na razie wkręcona na maksa.

11. Czy jest ktoś taki kto wspiera cię w prowadzeniu bloga?

Nie chyba raczej nie :)



Nominowane przez mnie blogi to:



Pytania dla nominowanych:
1.Jakich rzeczy masz najwięcej?
2. Czy masz jakieś postanowienia noworoczne?
3. Pomadka czy błyszczyk?
4. Jakie blogi najczęściej odwiedzasz?
5. Co Ci sprawia największą przyjemność w blogowaniu?
6. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
7. Masz jakieś słabości?
8. Twój ulubiony film lub książka?
9. Czego byś nie zmieniła w swoim życiu?
10. Gdzie zamierzasz spędzić Sylwestra?
11. Co lubisz w sobie najbardziej a czego nie?

Zapraszam Was serdecznie do zabawy J !!
Napiszcie w komentarzu jeśli umieścicie post :) 

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, ale nie biorę udziału w takich grach od jakiegoś czasu :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji. Ja też poświęcam dużo czasu blogowi. Niestety, dużo za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, wzięłam udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominacje :**

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie :) Post już na blogu http://dolleyess.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. W następnej notce na pewno odpowiem na pytania :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)