wtorek, 9 grudnia 2014

Nivea, Long Repair

Nivea Long Repair

Odżywka odbudowująca

 

Naczytałam się dużo pozytywnych opinii na temat tej odżywki.

Jest to chyba najpopularniejsza drogeryjna odżywka- hit blogosfery. 


Jakoś z marką Nivea nie jest mi nigdy po drodze ale postawiłam ja wypróbować i podzielić się z Wami opinią na jej temat J.








Co mówi nam producent…


Pielęgnuję i odbudowuje włosy od nasady aż po końcówki dzięki płynnej kreatynie i olejkowi z babassu.

NIVEA® long repair odżywka z olejkiem babassu:
·         wzmacnia włosy już od nasady
·         odbudowuje strukturę włosów i ułatwia rozczesywanie
·         chroni końcówki włosów



Moja opinia



Opakowanie, zapach i konsystencja


Zgrabne niebieskie opakowanie z klikerem. Wygodne i niesprawiające problemów pod prysznicem. 

Zapach nie drażni ani nie męczy. Niektórym się podoba, dla mnie nie jest jakiś szczególny,  całkowicie obojętny. Pozostaje przez jakiś czas na włosach. 

Odżywka ma biały kolor i gęstą konsystencje. Dobrze rozprowadza się po włosach. Wystarczy jej  wielka ilość, aby pokryć dobrze włosy. Dzięki temu można powiedzieć, że jest wydajna.




Skład

Ma bardzo fajny J Chodź czytałam że starsza wersja miała znacznie lepszy skład i posiadała sok z aloesu (nawilżacz). Niestety ta nowa już go nie posiada. 





Czyli tak na początku :


- 2 emoliety (Stearyl Alcohol , Cetyl Alcohol), substancja antystatyczna, wygładza i zmiękcza włosy(Stearamidopropyl Dimethylamine) ,silikon łatwo zmywalny (Dimethicone), keratyna hydrolizowana (Hydrolized Keratin ), olej babbassu, łagodny silikon (Silicone Quaternium-18 ), substancja antystatyczna (Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride), dalej emulgatory, sól jako zagęszczacz, kwas mlekowy( Lactic Acid), kwas cytrynowy (regulato pH), dwa konserwanty nawilżacz, trzy zapachy, konserwant (silny)-rozpuszczalnik-zapach i na końcu zapach.



Działanie

Już podczas wcierania odżywki we włosy i jej spłukiwaniu miałam uczucie, że są miękkie i śliskie w dotyku. 

Bez problemu je rozczesałam. A jest to często u mnie nie lada wyzwanie, ponieważ mam kręcone włosy :) 

Po wysuszeniu były miękkie i sypkie w dotyku, nawilżone, nie plątały się i nie puszyły. No po prostu rewelacja J 

Mimo obecności silikonów w swoim składzie nie obciążyła mi włosów. 

Nie przetłuszczają się tak szybko i wspaniale się układają. Dodała blasku i ujarzmiła moje wiecznie puszące się włosy. Jestem z jej działania bardzo zadowolona.

Dodatkowo należy do odżywek niedrogich (6-10 zł/ 200 ml ) i łatwo dostępnych.


Próbowałyście ją?
Jak się u Was sprawuje? 

Pozdrawiam serdecznie :*

24 komentarze:

  1. jakoś nie przepadam za produktami nivea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też z nimi nie po drodze, ale tak wszyscy zachwalali i spróbowałam:)

      Usuń
  2. ja lubie szampony i odzywki NIVEA

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście produkty nivea do stylizacji włosów mnie nie przekonują, pielegnacja ciała i twarzy jak najbardziej okej. super blog, obserwuję z przyjemnością, zapraszam do obserwacji mojego http://adoremysize.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nivea też jakoś nie zachęcała nigdy , ale ja używam tonę odzywek bo mam "trudne" włosy, muszę ją wypróbować pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://metheluckygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jej jeszcze, ale chętnie spróbuję skoro u Ciebie się sprawdziła:) kochana napisałaś mi że obserwujesz mojego bloga a ja niestety nie widzę że się do mnie dopisałaś czy coś jest nie tak u mnie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje:) Czytałam o kredkach z Golden Ros:) Ale czasami zauważyłam, że się nie wyświetla albo robi to z opóźnieniem:) Wiec może jeszcze tego nie widzisz:) Wczoraj weszłam na bloga z listy czytelniczej i też mi nie pisało że go obserwuje :) A czasami jak piszecie u mnie że obserwujecie to pojawia się to z opóźnieniem. Nie wiem dlaczego :(

      Usuń
  6. Jedna z moich ulubionych odżywek:)
    Oprócz niej lubię jeszcze tą z awokado z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o niej słyszałam i mam w planach zakup :)

      Usuń
  7. wczoraj właśnie ją kupiłam, mam nadzieje bedzie ok :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że się u Ciebie sprawdzi :) Miłego testowania:):*

      Usuń
  8. Kochana Frugola! Super recenzje, chętnie tutaj wpadnę częściej dlatego dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż, buziaki:-**

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jej nie testowałam choć ja osobiście nie przepadam za odżywkami Nivea, chyba u mnie się po prostu nie sprawdzają :( Moim ulubieńcem jest marka John Frieda :)
    Przesyłam pozdrowienia z Krakowa!
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam produktów tej marki:) Kosmetyki jak kosmetyki nie każdemu odpowiadają te same :D
      Chętnie zaglądnę do Ciebie:)
      Również pozdrawiam z Krakowa :P :*

      Usuń
  10. Miałam ją, ale chyba jeszcze starszą wersję, całkiem fajnie się sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze jej nie używałam, ale może wypróbuję :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ją kiedyś i uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ta odżywkę i często do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię szampony i odżywki Nivea, muszę wypróbować w końcu wersję do loków

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie sądziłam, że ta odżywka może okazać się taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)