poniedziałek, 1 grudnia 2014

Avon Planet Spa


Oczyszczająco- ujędrniający  peeling do ciała z ekstraktem z kawy kolumbijskiej.


Witajcie :*


Jakiś czas temu dostał się do moich rąk katalog Avon. Po przeglądnięciu zainteresował mnie oczyszczająco- ujędrniający  peeling do ciała z ekstraktem z kawy kolumbijskiego. Lubię kosmetyki z serii Planet Spa, więc postanowiłam zamówić.

Każdy peeling ma za zadanie złuszczyć martwy naskórek, wygładzić cerę, wyrównać niedoskonałości, rozjaśnić przebarwienia. Chodzi o odsłonięcie pokładów nowej świeżej i zdrowej skóry.

Peeling jest bardzo częsty gościem u mnie pod prysznicemJ Bardzo je lubię i mam ich trochę. Moimi ulubieńcami są peelingi od Joanny.





Co mówi nam producent..

Oczyszczająco-ujędrniający peeling do ciała z ekstraktem kolumbijskiej kawy. Delikatnie złuszcza , pozostawia skórę miękką i gładką, gotową na nawilżenie.

Sposób użycia:

Wmasować w ciało delikatnymi okrężnymi ruchami, zwracając szczególną uwagę na przesuszone partie skóry. Dokładnie spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Ekstrakt  z kolumbijskiej kawy ma działanie ujędrniające i wygładzające. Nadaje skórze gładkości i młodszego wyglądu.

 Moja opinia

Opakowanie w kształcie tuby z zamknięcie typu kliker, estetycznie wykonane. Pojemność 200 ml. Nie wyślizguje się z dłoni pod prysznicem. 

Konsystencja tego peelingu jest lejąca z niewielkimi drobinkami. Peeling jest koloru brązowego ( gdy zaczniemy go rozcierać zmieni barwę na jasno beżową) i posiada złote drobinki. Nie jest on gruboziarnisty, więc to nie typ „zdzieraka”. 




Jeśli chodzi o zapach w niczym nie przypomina parzonej kawy z kubka. Więc fanki kosmetyków kawowych na pewno się zawiodą. Jest to ekstrakt z kawy kolumbijskiej i patrząc na skład widnieje na samym końcu, jest w tym kosmetyków w ogóle nie wyczuwalny. A zresztą ekstrakt to nie to samo co zmielone ziarenka J Nawet jeśli nie pachnie kawą zapach jest bardzo przyjemny J




Dobrze się rozprowadza, nie podrażnia i nie uczula. Drobinki bardzo dobrze ścierają i oczyszczają skórę. Po zastosowaniu jest ona gładsza i miększą w dotyku. 



Jeśli chodzi o ujędrnienie to jakiegoś większego efektu nie zaobserwowałam, ale nawet tego nie oczekuję po peelingu. 
Jak dla mnie jego zadaniem jest złuszczenie, wygładzenie i oczyszczenie mojej skóry. Jeśli chodzi o wydajność starczył mi na trochę powiedzmy, że na około 2 miesiące J

Próbowałyście ten peeling? Jak tak to co o nim sądzicie?

A może macie jakieś wypróbowane?

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog :))
    Uwielniam kosmetyki Avon Plante Spa
    Obserwuje i jeśli Ci się mój blog spodoba możesz też zaobserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ciała lubię mocne zdzieraki ;) Jeżeli chodzi o peeling kawowy lubię robić go sama w domu :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny ;) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat tego peelingu nie używałam, choć stosowałam pordukty z serii planet i nie były one złe. Mam za to cukrowy peeling i jest boski;d

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę to kupić ! <3


    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling kawowy od czasu do czasu sama tworzę w domowym zaciszu- genialnie nawilża skórę! Nic nie działa lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie testowałam jego jeszcze ale bardzo lubię tą serię z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję :) świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. nioe do konca jestem przekonana do kosmetyków za avonu. niestety mnie uczulaja ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra skórze nierówna :) Mnie na szczęście nie uczulają :)

      Usuń
  9. nie testowałam tego produktu :(

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również lubię tą serie z Avonu, choć akurat tego peelingu jeszcze nie używałam, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam z nim do czynienia:)


    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zostajesz ze mną na dłużej :*

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować tego kosmetyku! Zapraszam do mnie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz :) ja już!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za kosmetykami Avon :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama używam produktów z Avon, ale bardziej takich pierdół na włosy. Obs i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię planet spa, używam dużo kosmetyków z Avonu:) oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam z nim do czynienia, ciekawe czy byłabym z niego zadowolona :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tego peelingu nie używałam, mam nadzieję jeszcze bedzie okazja na to

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, najbardziej lubie ta serie z masłem shea;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy go nie używałam ale może zacznę. mama bardzo chwali Avon :)
    zapraszam do mnie :) Zapraszam http://nikapisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami sięgam po kosmetyki marki Avon, ale akurat tego peelingu jeszcze nie miałam.
    Dziękuję za odwiedziny, ja także dołączyłam i będę zaglądać z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo rzadko zamawiam coś z avonu, ale jeśli już to głównie z serii planet spa, bo moim zdaniem to najlepsze kosmetyki z całego avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie ten peeling to porażka, od zapachu, przez wygląd po działanie. Zawiodłam się tym bardziej, że strasznie lubię większość linii z Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzadko zamawiam coś z Avonu ;p Tego kosmetyku nie znam, ale lubię z tej serii tajski kwiat lotosu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki a avon ale tego nie mam.. Bardzo fajna recenzja.
    Pytałaś o obserwacje ja już i czekam na ciebie!
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam wiele opinii, że jest bardzo delikatny. Więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. That looks great! Love the shimmer in it!!

    Would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    Let me know honey!!
    xoxo Colli || my Blog - TOBEYOUTIFUL || Bloglovin

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)