poniedziałek, 29 grudnia 2014


Witam Was kochane:*

Jak tam po świętach i przed Sylwestrem??

Ja w święta jak i teraz przed Sylwestrem czasu nie mam  i dostęp do komputera mam ograniczony , więc dzisiaj tylko króciutki pościk:)


Wygrałam przed świętami rozdanie u blogerki Paulla Beauty . Z wygranej bardzo się cieszę i organizatorce rozdania bardzo dziękuję i pozdrawiam gorąco:*


Paczuszka zdążyła przyjść  do mnie przed świętami, co bardzo mnie ucieszyło:)


Oto moja wygrana nagroda:





Ziaja pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Jest to pasta z serii liście manuka. Miałam zamiar ją wypróbować:)




 Essence, My Skin, Moisturizing Cream 


Etre Belle maseczka kolagenowa w kremie






EVELINE Nail  Salon  żel  do usuwania  skórek .



Tip Top Professional Nail Treatment Aktywnie Utwardzająca Odżywka do paznokci z  diamentowym pyłem





Krem do rąk you dazzle Oriflame









Lip Balsam Zero Calorie deserowy balsam do ust o smaku panna cotta


Clinique Chubby Stick Balsam do ust w formie kredki






Po przetestowaniu wygranych kosmetyków zmieszczę recenzję:)

Miałyście któryś z tych produktów?? Jak u Was się sprawdziły?


Niedługo będę miała więcej czasu i napiszę dłuższego posta:) 

Buziaki:*

22 komentarze:

  1. super wygrana, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie jak na złość nigdy nie udaje się nic wygrać :D
    obserwuję :) zapraszam tez do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też nigdy nic się nie udawało wygrać:D na początku nie uwierzyłam, sprawdzałam kilka razy :D

      Usuń
  3. Gratulacje :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne kosmetyki, jestem ciekawa jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej :)) miłego testowania :)) obserwujemy?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranego rozdania, może i mi się kiedyś uda :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranej ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! Nagrody świetne.

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dołączam do obserwowanych.:-)

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej!
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:-))) Wspaniała wygrana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania Kochana :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)