wtorek, 21 października 2014

URO-intima i GINE-intima


Jakiś czas temu testowałam kilka produktów. W najbliższych postach przybliżę je wam.


W dzisiejszym zajmę się bardzo fajna marką preparatów do pielęgnacji i walki z dolegliwościami miejsc intymnych firmy USP Zdrowie Sp.z.o.o.






Stworzyli dwie linie URO-intima (układ moczowy ) i GINE- intima (infekcje pochwy).
Ich preparaty pomogą Ci zwalczyć zapalenie układu moczowego, infekcje, stany zapalne i grzybice pochwy. Są to preparaty bezpieczne, delikatne ale skuteczne w działaniu.


Miałam szanse przetestować niektóre preparaty tej marki dzięki kampanii na portalu Streetcom. Link



Problemy z miejscami intymnymi to częsta przypadłość kobiet w większości przypadkach niestety nawracająca. Jest to przykry i wstydliwy problem. A my musimy sobie z nim jakoś radzić. Przede wszystkim odpowiednia higiena okolic intymnych to podstawa. Dodatkowo odpowiednie preparaty do pielęgnacji i ochrony. Ale czasami niestety nas dopada i bardzo fajnie że stworzyli taka specjalna linie dla nas.W szczególności że często musimy sobie z tym radzić na własna rękę bo czas oczekiwania na wizytę u lekarza bywa długi.

W zestawie otrzymałam:
  • Żel do higieny intymnej
  • Suplement diety ŻurawinaActive 
  • ulotki informacyjne
  • 22 testy pH GINEintima





Zacznę może od preparatu do codziennej pielęgnacji.


Żel do higieny intymnej GINE-intima Active-Protection

Jest to żel do codziennej pielęgnacji. Dzięki fizjologicznemu pH i bardzo delikatnym niejonowym substancją myjącym żel łagodzi podrażnienia i stany zapalne okolic intymnych. Specjalna formuła pomaga chronić miejsca intymne przed infekcjami. Żel delikatnie oczyszcza, zapewnia świeżość i pomaga zachować naturalne pH okolic intymnych ( inf. z opakowania).

Przed przetestowaniem tego żelu używałam mojej ulubionej ziaji, ale szczerze mówiąc przerzucam się na ten żel. Jestem z niego bardzo zadowolona! 
Dobrze oczyszcza i zapewnia świeżość. Łagodzi mojej podrażnienia a co najlepsze testuję go od września i nie miałam jak na razie żadnej infekcji. Więc można powiedzieć że spełnia jak na razie swoje zadanie. Ale oczywiście każde ciało reaguje inaczej na różne produkty więc u mnie się sprawdził i chętnie sięgnę po niego ponownie. Oprócz tego że w moim przypadku spisał się tak dobrze to jeszcze zauważyłam w składzie brak SLS-  substancji silnie wysuszającej (Sodium Laureth Sulfate)  natomiast w większości innych preparatach do higieny ta substancja występuje.


Suplement diety UROintima ŻurawinaActive


Preparat przeznaczony dla osób dorosłych dbających o prawidłowe funkcjonowanie układu moczowego. Preparat uzupełnia dietę w wysokiej jakości ekstrakt z owoców żurawiny wielkoowocowej standaryzowany na 40% zawartości proantoycyjanidyn (PAC) co odpowiada 36 mg PAC w jednej kapsułce. Wzbogacony o ekstrakt z liści szałwii lekarskiej i witaminę C. 

W ofercie producenta (USP Zdrowie) znajdziemy również inne preparaty leczące objawy zakażenia układu moczowego:

UROintima FuragiActive
UROintima ŻurawinActive MAX


Ten suplement diety który dostałam do testowania jest przeznaczony dla osób które zawczasu chcą zadbać o prawidłowe funkcjonowanie układu moczowego. 
Co moge o nim powiedziec? 
Fajny suplement diety. Jestem osoba u której problem zapalenia pęcherza moczowego bardzo często powraca. Niestety mam bardzo wrażliwą śluzówkę i oprócz takich preparatów muszę wspomagać się silniejszymi. Więc jak dla mnie nie zaszkodzi ale w przypadku mojej wrażliwości nie niweluje tego problemu do końca. Ale jak najbardziej polecam :)




TEST PH

Jest to test do samodzielnego użytku w domu. Mierzy poziom pH i pomaga wykryć infekcje pochwy. W przypadku pojawienia się objawów infekcji (swędzenia, pieczenia i upławów) wystarczy go zrobić i dowiemy się z jakim rodzajem infekcji mamy do czynienia albo czy w ogóle doszło do infekcji. Do testu dołączona jest legenda, która pomoże nam w postawieniu diagnozy.

Po zdiagnozowaniu problemu mamy do wyboru preparaty przeciwgrzybiczne:
GINEintima ActiCand 30 - tableki dopochwowe
GINEintima ClotriActive - krem do stosowania zewnętrznego

Preparaty antybakteryjne:
GINEintima VagiActive - żel dopochwowy 





Opina o teście pH


Test pH był łatwy w użyciu. Odczytanie wyników nie sprawiło mi problemu. Opinii uzyskane od osób którym rozdałam testy były pozytywne. Nie mieli problemów z użycie jak i odczytaniem wyników testu. Wiele z nich chętnie sięgnie jeszcze raz po ten test w razie pojawienia się infekcji. 
Ja również po niego sięgnę gdy znajdę się w takiej sytuacji ale też profilaktycznie od czasu do czasu nie zaszkodzi wykonać taki test. Jest to fajny i szybki sposób sprawdzenia czy doszło do infekcji i z jakim rodzajem mamy do czynienia. Dzięki temu w czasie czekania na wizytę u lekarza możemy same szybko coś zadziałać i sobie pomóc.


Więcej szczegółowych informacji na temat produktów  UROintima i GINEintima jak i problemów kobiet z miejscami intymnymi znajdziecie na stronie:  www.mojaintima.pl 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)