niedziela, 19 października 2014

Kapsułki piorace Vizir


Biorę właśnie udział w dwóch projektach Grona Ambasadorów na portalu  http://www.everydayme.pl

Pierwszym z nich jest projekt kapsułek piorących Vizir  a drugim pasty do zębów Blend-a-med o którym napisze w następnym poście.

W zestawie startowym otrzymałam

  • 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Original Fresh (15 szt)
  • przewodnik projektu
  • książeczka ,,Badania opinii"
  • 15 pojedynczych opakowań z kapsułką piorąca- do rozdania innym
  • 15 ulotek
Jedna kapsułka nadaje się do białych jak i kolorowych ubrań. Jest to więc bardzo fajne rozwiązanie, nie musimy kupować oddzielnego detergentu do prania białego i kolorowego.




O czym zapewnia nas producent

Kapsułki piorące Vizir to nowoczesna technologia piorąca,zapewniająca doskonałe efekty nawet przy ciężkich zabrudzeniach. Dają doskonałe efekty i 100% bieli. Są łatwe w użyciu i nadają się do białych i kolorowych tkanin.

Kapsułki piorące Vizir dostępne są w 3 wariantach:
  • Vizir Original Fresh
  • Vizir Fresh Flower
  • Vizir Sensitive Clothes

Sposób użycia jest bardzo prosty i  nie trzeba myśleć o dozowaniu.

1 kapsułka =  1 pranie

Umieszczamy jedna kapsułkę w pustym bębnie, wrzucamy brudne ubrania, dodajemy płynu do płukania (wedle uznania) i ustawiamy cykl prania. I gotowe!


Moje opinia

Najbardziej spodobało mi się to, iż mogę kapsułkę użyć do białego i kolorowego prania. Po przetestowaniu jestem bardzo zadowolona. Sposób użycia prosty i wygodny. Pranie jest świeże, pachnące i czyściutkie nawet po praniu w niskiej temperaturze. Na początku podchodziłam sceptyczne do kapsułek, ponieważ wcześniej używałam kapsułek piorących innego producenta i nie spełniły moich oczekiwań. Ale te kapsułki mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły, więc jak najbardziej polecam!

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)