środa, 22 października 2014

Le Petit Marseillais



Dostałam od przyjaciółki próbki mleczka do ciała i żelu pod prysznic Le Petit Marseillais. Brała ona udział w kampanii marki Le Petit Marseillais przez portal www.rekomenduj.to






Dostałam od niej
  • mleczko nawilżające do ciała do bardzo suchej skóry



Mleczko nawilżające o kremowej konsystencji jest przeznaczone dla skóry bardzo suchej. Skóra staje się miękka, nawilżona i pachnąca. Szybko się wchłania dając natychmiastowe wrażenie komfortu i odprężenia.

Główne składniki:
masło shea
słodkie migdały
olejek arganowy

Jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji ciała  Le Petit Marseillais mamy do wyboru:
- mleczko nawilżające w 2 wersjach z innymi głównymi składnikami
- mleczko regenerujące


  • kremowy żel pod prysznic kwiat pomarańczy



Kremowy żel pod prysznic kwiat pomarańczy oczyszcza i nawilża skórę. Daje gęstą i łatwa do spłukania piane o subtelnym i odprężającym zapachu.

Le Petit Marseillais mają w swojej ofercie żele pod prysznic (6 rodzajów zapachów) i żele zarówno pod prysznic jak i do kąpieli (3 rodzaje zapachów).

Informację na temat produktów  Le Petit Marseillais zaczerpnęłam z ich strony
 http://www.le-petit-marseillais.pl

Moja opinia

Może zacznę tak uwielbiam gdy producent dba o swojego klienta nawet dając mu próbkę swojego produktu. Powiem szczerze nie przepadam za saszetkami nie cierpię ich w szczególności pod prysznicem. No ale większość firm używa saszetek do promocji swoich produktów. Mniejsza z tym.

Mleczko do ciała
Konsystencja gęsta mi bardzo odpowiada nie lubię lejących się balsamów. Zapach jest nie ziemski w ciągu dnia czuje go na skórze. Mleczko nawilża i szybko się wchłania u mnie sprawdził się dobrze.

Kremowy żel
Konsystencja lejąca. Nie pieni się za dobrze. Wariant zapachowy mi nie odpowiada, nie przypadł mi do gustu. Taki zwyczajny żel pod prysznic. Zresztą ja od żelu pod prysznic nie wymagam zbyt dużo ważne żeby dobrze oczyszczał i pobudził moje zmysły zapachem. Jak już napisałam mi zapach nie odpowiadał. No ale każdy ma swoje gusta i guściki więc może którejś z was przypadnie do gustu.

Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Próbki niczego sobie. Jeszcze żeby zawartość była taka super jak ją w reklamach przedstawiają :D ale nie ma co narzekać, dobra próbka nie jest zła :)

      Usuń

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)