piątek, 24 października 2014

Stewiarnia

Witam,
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam strasznie czekoladę. A jak wiadomo minute w ustach całe życie w udach. Więc postanowiłam zamówić darmową próbkę belgijskiej czekolady marki Cavalier słodzonej ekstraktem ze stweii i próbkę stewii w kryształach marki Natusweet.








Otrzymałam próbkę:
- neapolitanki mlecznej i deserowej
- 1 saszetkę stewia w kryształach

Próbkę zamówiłam na stronie  http://www.stewiarnia.pl/ tam również znajdziecie wszelkie informacje o tych produktach.

Moja opinia 

Czekoladki mi smakowały, nie wiele różniły się od normalnej czekolady. Mi przypadła do gustu bardziej neapolitanka deserowa. Fajny wariant bez cukru a smakuje jak normalna czekolada. Można cieszyć się smakiem z czystym sumieniem :)
Natomiast saszetka stewii w kryształach nie przypadła mi do gustu. Może dla tego, że nie słodzę herbaty ani kawy. Wyczułam taki dziwny posmak w czasie pici herbaty. Całkowicie nie dla mnie.

Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)