środa, 15 października 2014


Witam,

Swoją przygodę z testowaniem produktów rozpoczęłam z marką Aussie, która szczerze mówiąc została ze mną do dzisiaj. 
Jest to marka produkująca wiele linii kosmetyki do różnych rodzajów włosów. Ja miałam możliwość przetestowania linii Miracle Moist stworzonej do włosów suchych i zniszczonych dzięki organizowanej kampanii na portalu trend. W zestawie dostałam: szampon, odżywkę, intensywna odżywkę i odżywiającą mgiełkę do włosów.






Po przetestowaniu jestem bardzo zadowolona. Poprawiła się kondycja moich włosów, są miększe w dotyku, nabrały blasku i łatwo się rozczesują. Mam pewne ale odnośnie szamponu gdy użyłam go samego bez odżywki i włosy nie rozczesywały się do końca dobrze (plącze włosy) oraz delikatnie się puszyły. Nie zauważyłam również żadnej różnicy w działaniu pomiędzy odżywką i intensywną odżywka.
Zapach kosmetyków jak dla mnie świetny przypominający gumę do żucia. Konsystencja odpowiednia (gęsta), produkty wydajne i dobrze się pienią. Opakowanie bardzo wygodne w użyciu, intensywna odżywka ma bardzo praktyczny niekapek.Więc jeśli chodzi o mnie to tylko duet czyli szampon i któraś z odżywek.
 Z kosmetyków do włosów z którymi miałam przyjemność bytować te naprawdę mnie zadowoliły i nie zamierzam się z nimi rozstawać. Rozważam tylko po zużyciu produktów wypróbować inną linie tej marki. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś to zostaw po sobie ślad:)
Dziękuję za komentarze <3
Jak podoba Ci się mój blog to zaobserwuj :)